24 Aralık 2009 Perşembe

DOKUZ ADAM


Kapanabildiğim kadar kapandım kendime.
Yerim kendim arkam dolu.
Bir kedi fare oyunu aşk, acı, özlem dolu.
Dokuz adam yanındaysam bir de ben hepimizin sevdiği kadın hiçbirimiz yalnız dolaşamıyoruz saçı en uzunumuzla ki ben biraz şanslıyım diğer benden kısalara.
Yine de mahkumum deniz kenarındaki lokantada saçı boyalımız karşısında yemek yemeğe dokuz adamla bir tabakta.
Bir bardakta dokuz adamla.
Yarı geceden sonra rengi boyalımız, dokuz adam, ben bir yatakta.
Adamlar dokuz.
Dolanabildiğim kadar dolandım kendime yerim aynı.
Gözlerim dikenli yolların kenarında her gün dokuz canını tek tek öldüren sarı kedinin intiharında.
Dokuzuncu kattan çakılıyor her seferinde çakar sokağının kaldırımına.
Kadınlar geleceği sever, ne sever, son gördüğünü biraz daha, kime göre dokuz adamlara.
Kimden daha az sever peki, senden sonra girenden
Nereden çıkarttım, şairliğimden. 



NEYZEN EMRE TOMBUL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İlettiğiniz görüşün bir kimliği olsun,
lütfen ADInızı belirtiniz.

Takipçiler

Blog Içi Ara