24 Kasım 2009 Salı

BABAM ENSEMDEN SEVERDİ BENİ!!!


Bütün kirli çamaşırlarımı döktüm er meydanında.
Sesim tamamen kısıktı.
Neyim de bana uydu.
Avukatlar karşı tarafındı.
Davacılar ilk kez geliyor gözlerimin önüne, ağlamak istiyorum bu gece.
Anlat dediler işaret ettim!
Şahit bakkalın torunu konuşuyor:
Uzun vadeli intihardı bizimkisi.
Taksit yaptık ölümle! Kredi kartı yok.
Hiç doktora gitmemekti, sessiz kalmaktı anamıza edilen küfürlere.
Şarap şişesinin dibinde, gözlerimiz kapalı nefes tutmaktı belki de.
Ağlamak istiyorum bu gece!
Maziyi hatırlamakla mı, anmakla suçlanıyorum bu gece.
Hele Hisarüstünden sekiz çizerek, bir inişim vardı ki denize!

Yolda yavru bir kedi önümü kesmişti.
Beş dakika önce gördüğüm, topal köpeğin üzüntüsünün tesellisi olmuştu, tüyleri saçlarımdan güzeldi.
Bir gözü kördü, yanına yaklaşılamayacak kadar ürkekti!
Sözlerimle sevmiştim onu, tatlı söz yılanı deliğinden, yavru bir kedinin kalan tek gözünü kapatmaya yetiyordu.
Ya günahın bana işlemediği okuma-yazma yılları, süt dişlerim nerede Hakim Bey?
Unutamadım matematikten söküldüğüm çift dikişleri.
Çocuklar ara mahallede top oynarken, unutamadım babamın emir komutasındaki, ödevini yapmadığı için (eşşek sudan geldi) dayak yiyen, yaşı tutmayan on yaşındaki askeri!
Hakim Bey Babam ensemden severdi beni! Yine saat on iki, ağlamak istiyorum gibi.
Şahit bakkalın torunu konuşuyor:
Bildiğimiz soruya parmak kaldıramamaktı bizimkisi.
Taksit yaptık matematik, fen, coğrafya, res
im, işteknik ile hiçbirini ödememekti amacımız.
Kafayı yastığa koyduğumuz zaman, huzurla uyuyabilmekti istediğimiz.
Babayla oğul arasına bir şiir girmek üzere, ağlamak istiyorum bu gece.
Askerden döndüğümde annem saçlarıyla karşılamıştı beni, sevgilim altı ayın özlemiyle.
Umudun en acıklı film'i hasılat rekorları kırıyor göz bebeklerimde.
Biraz yeşil sonra mavi oluveriyor.
Kuru bir yaprağı ıslatmış gibi ağlıyor defnedilmiş hatıralar....
İsmim Neyzen Emre ağlamak istiyorum bu gece.

NEYZEN EMRE TOMBUL

20.04.2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İlettiğiniz görüşün bir kimliği olsun,
lütfen ADInızı belirtiniz.

Takipçiler

Blog Içi Ara