24 Kasım 2009 Salı

DERİN KUYUDA SERMEST

Kalktığım saattir güneş.
Ben hep en çirkin adam olarak çıkarım evden dışarı.
Önü park halinde arabamın, kıçı orada burada....
Bana yapılanlar dahada umarsamıyor insanları!!!
Çok derinlerden geliyor, duyamıyorum artık salyangozların yeni şarkılarını.
Alfabenin suyu çekilmiş, konu başlıkları iktidar.
Derdin mi var? Onu bitirecek bir tane daha!!!
Ellerde bitti, ayaktırnaklarımızı yeme zamanıdır şimdi.
Yattığım saattir güneş.
Uykumda birkaç kişi arar, içine kapanmış telefonumu.
Ben hep en güzel adam olarak girerim çift yastıklı yatak iznine.
Güzelliğime saplanır göz kapaklarının kirpik okları.
Bana yapılanlar daha merak konusu!!!
Alfabemiz şehit kanından yıkalı, satırbaşları iktidar.
Çayımda kocaman balondan gözcü!!!
Ellerde bitti, ayaktırnaklarımızı yeme zamanıdır şimdi.

NEYZEN EMRE TOMBUL

26/10/2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İlettiğiniz görüşün bir kimliği olsun,
lütfen ADInızı belirtiniz.

Takipçiler

Blog Içi Ara