24 Kasım 2009 Salı

"İLHAM PERİSİ"

İlham-i yi gördüm dün gece rüyamda.
Sıkı bir şiire hazırlanıyordum.
Bir tane bira almış, beni seyrediyordu!
Konsantrasyonumu da bayağı bir bozmuştu.
Odam da çerçevelenmiş şiirleri işaret etti sonra bana.
(bunlar ne güzel şeyler bensiz mi yazdın bütün hepsini) dedi.
Dikkatim iyice dağılmıştı.
Bir an aklımdan İlham-i de şiir yazıyormudur diye geçti.
Yazıyorsa eğer onu o an yakalayıp, davul çalmak istedim tam karşısında!
Bir mucize oldu hemen sonra, bozuk bir suratla ayağa kalkıp, ince bir ifadeyle...
"Ben arka odaya geçiyorum" dedi.
Ama temelli gitmedi!
İlham-i yi gördüm dün gece rüyamda.
Aynı evde ayrı odalarda sabahladık onunla....

NEYZEN EMRE TOMBUL

26.03.2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İlettiğiniz görüşün bir kimliği olsun,
lütfen ADInızı belirtiniz.

Takipçiler

Blog Içi Ara