24 Kasım 2009 Salı

BEN KAÇAR.....

Her mısranın sonu uçurum kenarı.
Şiir kaçar ben kovalar.
Tek tek harfleri kestirip gözüme, atarım serpmeyi üzerlerine.
Cümleler, kafiyeler kaçar ben devrik kovalar.

Dizeler dağınık kağıdım panik.
Konular kafamda bölük pörçük.
Güne beş var gece yenik, şiir kovalar ben kaçar.
Ben kaçar şiir kovalar.

Yeni bir gece henüz devrilmemiş şişe, tabakta mezeler
Münir Nurettin eşliğinde. 

Biter mi Nazım'ım bu şiir bu gece.
Kalem kaçar ben kovalar.
Ben kovalarım kalem kaçar.

Çın sesini duydum, rakı suyuma tosladı.
Edebiyatta Matematiği kimler çıkarttı.
Bir'le bir'i topladım sen ile ben çıktı.
Şu yan odada ki yatak nasıl da içime ısındı.
Ben uyudum şiir yuhalar.
Şiir saldırır ben kaçar.

NEYZEN EMRE TOMBUL


02.12.2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İlettiğiniz görüşün bir kimliği olsun,
lütfen ADInızı belirtiniz.

Takipçiler

Blog Içi Ara