24 Kasım 2009 Salı

DOĞUMGÜNÜM!!!

Sene 16 Haziran 1977 şimdi bu saatte henüz yokum!
Yıllardan çok önceydi, yarından da.
Tanrının kendinden bir parça verdiği bir ruh girer, etten bedene.
Bellekte olmayan pazarlıkla, kısa süren.
Neden dünya benden önce yaratılmıştı?
Denizler, ağaçlar, bulutlar.
..
Gözümde sadece bir anlık keyiften öteye geçmezken.
Benden önce ve düşümden fazla yaşayacaklardı.
O kadar çok seviyorum ki Tanrım seni, bana emanet ettiğin parçaya sığınarak bu kadar düşünebiliyorum.
O kadar özlüyorum ki seni! Bu yüzden iyi bakamıyorum emanetine.
Üzüyorum ailemi, hasta annemi, üstüme saldığın aşklara kızarak, her türlü zıkkımı içerek.
Bugün yine yirmidört saati saniyelere böldüm, seni zikrediyorum güzel ALLAHIM.
Annemin sancıları yine başladı, yarın bir kere daha doğuyorum, otuziki senemi sayarak.
Gözlerimde çoğalıyor her bir sevdam, yine sana bakarak.
Tenimde sönüyor her bir izmarit, ateşi arkasına alarak.
O kadar inanıyorum ki Tanrım sana!
Bir daha ölecek kadar.
Yıllardan çok önceydi, söz henüz yeni verilmişti....

NEYZEN EMRE TOMBUL

15/06/2008

2 yorum:

  1. BENCE DOĞUMGÜNÜM EN GÜZEL ŞİİRİNİZ:)

    YanıtlaSil
  2. gene dokturmussun dr burdan da kutliim bare d gununu :o))) aksam sahilde icelim bare islatalim ...

    YanıtlaSil

İlettiğiniz görüşün bir kimliği olsun,
lütfen ADInızı belirtiniz.

Takipçiler

Blog Içi Ara